25 grader

japp, 25 grader ute nu! inte illa. så jag sitter självklart inte inne, utan befinner mig ute på studsmattan och tagit med mig datorn hit :). ser inte allt för mycket eftersom solen lyser så skarpt! men ingen klaging på det, hur gött som helst!
Sitter även med engelskan lite granna, har faktiskt prov på onsdag. första gången det inte är hur mmycket som helst med på provet. gött det med!
men ska ta och steka vidare & senare blir det revyträning kl 7. drar ihop sig och det är faktiskt roligt att man får va med en snuuttis :) förstår de andra att de tyckt att det varit så roligt alla år och allt.

(satte mig för långt ifrån huset och internet dog, sparades dock i utkastet så ;) )



Sitter nu på robins dator och den kryllar av bilder på den vackra kvinnan louise :). så fick bli en sommarbild på henne :)! sötnosa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0