daim.

sitter och tittar på finalen i innebandy, det väntas straffar nu. ganska tråkigt att avgöra med straffar, fast det är roligt att se på. sedan var det väldigt jämt såå :).
- Men sitter här och Amanda kom in med en daimstrut i handen så fråga hon "vill du smaka?" så svara man väl självklart ja, så tog glassen och smakade lite. då sprang busungen ut och skrek "VARSÅGOD!" haha. tack så mycket ;).
- väntar nu på tvillingarna biehl att de ska bli klara för lite pary hos felicia :) ska bli trevligt. blir en trevlig kväll/natt skulle jag tro. sen ska jag hem och mysa med min älskling :).
Men hoppas ni får en trevlig helg nu & VILKET VÄDER! 22 grader nu liksom ;) därför ska vi grilla här hemma :)
Sommaren är på god vääg! <3
Ojojj! nu blir det mera straffar, shiit vad jämt!
min fina mamma, inget utan henne! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0