Hellu kvällsugglor!

sitter som vanligt vid sängkanten ( har inget skrivbord i rummet så datorn befinner sig alltid i knät, så sätter jag mig någon stans ). men elin kom till mig förut, och vi hitta inte på någonting speciellt satte oss framför tvn med mamma och pappa och titta på lite tv. Haha, rolig fredagkväll sitter hemma med föräldrarna då. Men det är inge fel! de va lite små trevligt. Nu ligger hon i alla fall bredvid mig här och sover, poff sa det så slocknade hon. Söt hon är då :).
Mina ögon börjar också känna sig trötta men går att ett tag till.
-
För ett tag sedan kom det en massa prat på något "tobaksFRI duo" grejs.. att man skulle få kort om man inte rökte elr hade någonting med tobak att göra. för då skulle man få tex gratis dricka om man skulle äta pizza på altans, 10% billigare på godiset här i munkfors osv. men trodde det var någonting som endast fanns här i munkfors som någon hade fått idé om men tydligen inte..
Finns säkert endel som läser FOKIs blogg, vad vet jag?!. men jag läser inte den längre utan gjorde det jämt förut så kikade in och fick syn på att hon fanns med i någon tidning och som klisermärken för "tobaksFRI duo".
Whhhatt?! verka vara ganska stort, hon bor inte ens i värmland hon har t.o.m flyttat till utlandet nu.
Jag kanske va knäpp men trodde som sagt att det va något som endast fanns här i munkfors :P
-
-
kronglig mening jag fick till på bilden där då :p men ni fattar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0