playful

Hejhopp!. hur är läget?! med mig är det bara bra iallafall, njutit av dagen med lite promenader och glass :). Härligt!
vände ganska fort från de kalla och snön till detta fina vädret ändå :). även fast snön låg kvar bra länge.
Men, nu är det äntligen snart dags för sommar! & det är väl det bästa i livet det alltså. SOMMARLOV! får vara ledig ifrån skolan ett bra tag och bara göra det man känner för. gå ute med knappt några kläder på sig och bli sommarbrun och fin.. drömmer mig bort här då :).
-
Men nu tar vi en sak i taget. sistaa dagen i skolan imorgon sen ser jag fram emot en veckas låångt påsklov. sjukt att man ska va ledig på påsk då,  varför är vi det egentligen?! men skolan är inte över än, utan imorgon dagen är kvar med matteprov som ska göras som nog kommer gå bra :). endast g-prov också så.
engelska idag, mindre bra men skapligt ändå. som sagt inte lagt ner mig så himla mycket på de två sista språk proven, tyvärr.
-
Aja, imorgon är det sista skoldagen sen PÅSKLOV & imorgon drar Revyn igång också! ska bli super nice, krogshow de två första föreställningarna, mölj! :D
Varit lite konstnärlig idag!.
ps. har världens goaste pöjkvän, Marcus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0