PLOPPOP!

Nytt postmedelande från laget.se, undra vad...
1 min senare. Jag visste väl det, var laguppställningen inför söndagens fotbollsmatch mot lysvik. Lilla Martina ska få var med också så trevligt. Vinst igen då tjejer!
-
Nu lämnar vi det! sitter i min säng med fotbollskläderna än,. fanns inge varmvatten som vanligt när man kom hem. men blivit duktig och börjat tänna i pannan själv. gav det ett försök nu också tills jag insåg att det inte fanns någon ved. Då va det bara att skicka iväg pappa så snart får jag duscha, interesting!
Nops, annars väntar jag på min vackra vän elin åkerbergbusa. får se vad vi hittar på för något trevligt, blir säkert någonting fun.
Vad har ni andra för planer för kvällen då?


(FASTNADE I NÅGONTING ANNAT MEDANS BILDEN LADDADES UPP, NU FINNS DET VARMVATTEN OCH JAG SKA DUSCHA :)... PUSS PÅ ER! )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0