REVY

hemma ifrån revyn nu :)! håller på ett tag inne på kvällskvisten den du, körde med kläder och smink också som sagt. mycket roligt faktiskt och i över morgon kör vi igång på riktigt :) ska bli super roligt dä ni.
-
imorgon är det prov, mycket man har hunnit öva på det, niiix! men bra på ett sätt. då jag ser vad jag egentligen lärt mig utan att träna så bedrövligt, borde vara så jämt tycker jag faktiskt. aja, blir väl att ta fram böckerna i skolan och läsa på lite :).
-
Men nu ska jag ta och krypa till min goda huvudkudde och snosa ner mig under täcket :D! läckert!

Kommentarer
Postat av: Liger - The Biggest Cat on the Planet

thanks for sharing best wishes :)

2011-04-20 @ 22:37:13
URL: http://www.ligerworld.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0