tjoolllihopppss!

heldag i karlstad blev det kan man säga :). '
Marcus och Rickard skulle dra dit och köpa lan grejer ( energidrycker, billys, piroger och dricka såklart) eftersom de + robin ska ha det på skolan.. hoppas de får in lite pengar och att de kommer folk nu då :).
Men, rickard skulle tatuera sig också och då drog jag och Mackan till hans bror Andreas fast det va bara tösa Ida och hennes lille son Theo. Såå söööt är han! Där var vi väl någon timme. & nu har jag just kommit innanför dörren här hemma. Marcus drar ut på nya äventyr direkt han. själv vilar jag mig lite ;).
-
Alltså massagen förut va underbar den! :D ska tillbaka redan på tisdag igen! för va tydligen svullen och grejer på ryggen. eftersom jag beställde tid för jag har haft ont i den. och då ska jag tillbaka och de tackar jag inte nej till :). absolut värt pengarna :)
tre bilder som jag vill ha som tavler t mitt eget hem :D planerer redan da!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0