:)

kikar som vanligt runt på datorns alla bilder. har så många och förra gången hade jag ännu mer men datorn gick sönder då och bilderna finns kvar någonstans fast inte tagit tag i det. har alla cypern bilder och gamlare bilder.
Men det är bra mycket minne kvar så fler bilder kommer det in på datorn :).
har faktiskt en bra kamera, måste lära mig den ordentligt någon gång, ta tag i det för det är så himla roligt när man väl är igång. Kommer ihåg ibörjan när jag fick den, bombade massor av kort på allt möjligt. nu ligger den mest på rummet. en ändring ska bli faktiskt lärt mig lite nice redan :D
-
Nu bär det av mot folketshus! :)

Kommentarer
Postat av: malin

det samma gäller min kamera martina, använder den knappt, fast iofs min är inte så bra heller :)

2011-04-18 @ 18:56:33
URL: http://maaaliiine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0