1 timme och lite till

ja, jag drar på match sen. Samling om lite mer än en timme.
Igår lekte jag med Elin. Vi följde med till kil och titta på fotbollsmatch. Jämn match men kil vann tillslut med 2-3 :/.
Sen kom vi hem och köpte godis och prata lite och tittade på film, mysigt sö. Så kom Marcus och Jonas med en ny film men då hade Elin somnat som fn, och låg och sov som en stock. Så jonas skjutsade hem henne. Sen titta vi på filmen, lr jag somna :). Men det var dagen igår det.
Se vad jag gör tills det är dags att gå upp mot klingevi. Jag sätter mig kanske framför tvn ;)


Kommentarer
Postat av: Lina

Snygg tjej! :)

Hur mår du då?

2011-08-28 @ 20:58:17
URL: http://linawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0