Badabadabadabada!

Bada och bada och bada!  Nu ska jag tala om för er alla att det är nog ganska så slut på badning nu.. Om man inte åker iväg ifrån sverige såklart. Men det är mysigt med mörker och vinter tycker jag absolut. Dock kan snö vara väldigt jobbigt ibland :D..
Men skolan rullar på inte så jobbigt än, har inte direkt kommit igång och jobba riktigt ordentligt i något ämne än.. Fick i alla fall börja med något alla verka tycka va väldigt roligt på hemkunskapen och det är positivt. Vi fick en viss summa pengar som vi skulle få inreda en etta lägenhet :). Så vi fick rita upp lägenheten på papper och sedan plassera in det man tycker att man behöver. Så ska vi få titta i ikea kataloger och andra och välja soffor och sånt och hålla oss till den summan pengar vi fick :). De va faktiskt riktigt roligt även fast det inte låter jätteroligt.
Har även fått 3 läxor redan första veckan. Det va ju tråkigt, men har en hel vecka på mig till allihop i alla fall.

Ingen innebandy idag heller.. Men jag satt uppe vid marcus och hjälpte till med hans nya "sterio" till bilden ( varför jag gjorde " " är för att det är typ en dvd man kan titta på film och sånt) sen rann bara tiden iväg och Elin skrev att hon tänkte börja på måndag så tänkte att jag kunde va lite lat idag och börja på måndag också. :). är inge lat egentligen men nu blev det så och det blir nog bra'! Hoppas man inte tappar sugen för innebandy för det är faktiskt väldigt roligt. Men jag önskar att vårat gamla lag kunde finnas kvar men tyvärr :(. Men det går nog bra ska vi se.










Bjuder på lite badbilder :D t.o.m mamma har badat :D

Kommentarer
Postat av: Lennart B

t.o.m mamma har badat ??? Hahahaha vet du va !!! ja tycker mamma ska göra årets adventskalender...

"Åsa i karet"! jipiii

2011-08-26 @ 01:42:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0