Dålig uppdatering, dåligt väder

tjooho, dålig uppdatering, yees check! Men ibland orkar man inte riktigt med datorn bara :)..
Men ibland sådär är man värsta bloggsugen och uppdaterar för mycket nästan, man hinner inte riktigt med själv. Och ibland blir det chill som de varit nu.
Drog i väg med min saknade Lina till saknade Karlstad idag! Nej då men kände att de var dags att åka iväg och köp sä nö. Och samtidigt tänkte jag på lilla Lina som bara försvann på något vis i slutet nu av sommaren. Yes box så vi tog att ur tummen ur rôva och drog i väg till karlstad tillsammans. Vi båda fick väl med oss lite fint såklart :)..
Visar kanske någon dag.. känns ju som alla bloggar som har jättemycke läsare bara visar sinna förbannade kläder haha nej då men många ;).. Måste jag va som alla andra bar för det lr ? Nej varför ska du visa kläder då martina ? aja! kanske.. kan väl bara meddela i alla fall att MARTINA TÖRNKVIST köpte sig ett par JEANS. fast ja, det är inte riktigt jeans men nästan!. härligt!

Spelade match sen när man kom hem.. vi va väl skapligt bra tycker jag, förlorade bortamatchen med 5-0 så därför trodde väl många på stor förlust men de vann faktiskt endast med 3-1 och det var inte så dåligt :)..
Fick inte spela allt för mycket men jag var ju inte med på träningen sist, och flickorna spelade ju så bra där ute.. Fick väl hoppa in på backen som inte direkt är mitt ställe, men jag gjorde vad jag kunde och glad att jag i alla fall deltog i matchen :)..

A men nu slår klockan 11 och då skulle min älskling komma hit. CHIPS OCH COLA OCH MYS!

pusssssssssssss!




Kommentarer
Postat av: frida

sv: rubrien i bilden är också centrerad, Bilden i bilden ärinte centrerad så därför ser texten ut att ligga till höger, men den är i mitten :) sen så är bilden förminskad så det är samma storlek på texten också :) Men tack för att du reagerade på det iaf! :)

2011-08-19 @ 23:56:13
URL: http://fridahagstrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha ja jag får väl pussa på mig själv i spegeln tills jag hittar någon som vill pussa mig ;)

2011-08-20 @ 10:09:10
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0