Foooooooooootboooooooooooooll

Hemma ifrån dagens fotbollsträning. Fotboll är bara för roligt enligt mig. Men ja, snart är det tyvärr slut. tydligen endast 5 träningar kvar ch 3 matcher. Åh, men innebandyn är ju då och det är såklart också roligt. Men skulle inte tacka nej till att träna fotboll på vintern heller :D.
aja, det betyder att jag sitter här och luktar lite smått illa eftersom man blir lite små svettig sådär. Därför ska jag självklart hoppa in med detsamma sen träna lite mera på läxooor. Sen blir det sängen (: HÄRLIGT!

Pussööö


Kommentarer
Postat av: Lennart B

"lite mera på läxooor" Ja, nu känner jag igen tjejen. Läxor är till för att förbrukas, bra betyg ger idottsgymnasie eller duktiga ledare.

Visste dö att när jag och pappa tränade mif så slog vi hibs båda mötena och blev bästa lag i div 3 från norr(klarälvdaln).

2011-08-30 @ 23:31:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0