Fotbollsmatch, 9 mot 11

Ja, ingen hade väl direkt förväntat sig att vi skulle vinna.. Men vi hoppades väl såklart ändå. Förlorade hemma matchen med 13-3 tydligen. Men det slutate bara sämre och sämre, skadade folk så i andra halvlek fick vi spela 9 mot 11 styckna, inte rättvist direkt men vi kämpa på bra ändå.. 9-0 slutade matchen till dom i alla fall. Måste ju ha varit en förbättring iallafall va?..
Aja, nu håller jag på och laddar ner en film, fast five! den vet vi redan att den är bra eftersom vi titta på den på bio :)..
men medas den laddas ner så ska jag göra iordning lite inför skolan imorgon. shiit! skolan igen redan. Men har inge större emot det faktiskt. Kommer väl va som roligast nu de första dagarna, sen åker vi ju på klassresan om 1 månad exakt idag :).. de kommer nog bli rätt skit roligt kan jag tänka mig. Jaja, ni får ha det så bra!

och jag önskar förresten alla som börjar ny skola imorgon lycka till och hoppas att alla kommer trivas och få nya fina vänner :).. men glöm bar inte bort mig för fasen. då kan ni dra er i backen ;)..

PUSS HEJ!




drickan mackan köpte för ett bra tag sedan som jag skrev om ;). här är bilderna! mums! ble törstig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0