Går och sover igen

Hejsan allihopa.. bra med er?
Ja det är frågan det vet man aldrig men jag får hoppas på det. Själv har jag sovit en bra sväng. Vaknade inte upp i tid heller. Så det blev helt enkelt ingen träning för mig. Gud vad dum man får bli.. Hade till och med ställt alarm fall jag skulle somna. Men nej, jag var väl helt enkelt väldigt väldigt trött och sov djupt. Men sånt händer som min tränare skrev ;). Kommer få vara med på matchen till helgen i alla fall och det va ju tur för mig.

Imorgon är det fredag och det ska bli skönt med helg faktiskt. Och imorgon har vi bild för första gången i år. Och jag ser fram emot bilden nu. Petter är vår nya lärare och han har fixat att vi inte bara ska sitta och rita. Utan vi kommer få göra videos och photoshop och såntdär och det låte jätteroligt :).

Men sitter här och är fortfarande väldigt trött, lite huvudvärk också så jag ska gå och lägga mig ganska snart. kanske duscha av mig lite först. Vaknade ju upp inte jättefräsch. Luggit i kläderna och blivit svettigt. Nej, en dusch blir det och det blir väl nu.



Sen kryper jag till sängs så kommer Marcus när han kommer.

puss









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0