home from schoool!

Yes, andra skoldagen avklarad. Känns ändå som det kommer gå ganska fort tills det är slut igen. Hoppas det i alla fall, för om sommarlovet gick fort kan gött skolan gå ännu fortare. Madelene har börjat 6 och ska välja språk och grejer, shit vad stor hon blir :). Självklart väljer hon franska eftersom franskexperten Martina sitter här ;). gud, himla fin förebild ja.
Känns som alla 95 or verkar få det jättekul. Längtar nästan på att jag också ska få börja ny skola med nya ansikten. Men bara på ett vis. För jag skulle väl helst inte gå i någon skola alls. och sen när jag väl börjar åka buss fram och tillbaka kommer jag längta tillbaka till forsnäs. Nej, men jag ska njuta av det sista året även fast det är mycket att göra och tråkigt.
Åker ju till turkiet som ni redan vet. Inte länge kvar nu, det kommer nog bli underbart kul kan jag tänka mig. Och jag ska fråga min fader om han vill följa med över till turket :),. skulle också va roligt faktiskt. Mamma stannade ju hemme eftersom hon ska springa. Hon gör halv klassikern i år och måste springa annars klarar hon det inte, så hon springer hällre än åker till turket, vilken dåre ;).. Nej men skulle va roligt om lille pappsen ville bli med. GOOA bulligulli är ju med så de kan gött göra varandra lite sällskap!

Sen blir det träning så jag måste bli bra. kommer alltid hem med huvudvärk... Det är nog nö med skolan ;)..
Nej men jag ska faktiskt lägga mig en sväng, sova midda ra lilla bäbby!


Här ligger lille söt korven och sover :). dud i vala vad söt. Han är bra för mig och han är bäst, och bara min..  jag älskar honom mest av allt i världen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0