I will always love you sister!

Hejsan hoppsan! regnit väder idag, inte bra inte bra. Men det är mysigt också. Ska springa upp och slänga i mig lite flingor sen ska jag träna på lite läxusar. Sen blir det träning vid halv 8. Madelene och Rebecka drog nyss iväg till västkusten. Det kanske är bättre väder där, det vet man aldrig :). Men ttrevligt för dom, då blir det lite tystare i huset.
Slö skoldag idag. Gjorde fruktsallad i hemkundskapen, och den som la upp finast vann pris. Avslappning sen var vi vid Eva så hon prata lite med oss, kraftdjur och sånt :). mycket intressant och roligt är det tycker jag. Mätte även ut auran på varandra med några pinnar eller något. väldigt läskigt det där men min va i alla fall 7 m lång. Vet inte riktigt hur man ska förklara vad det är men. Man märker av mig lr vad man ska säga. En med liten aura känner man inte av, man känner någonting i alla fall. Skit samma. Det var roligt i alla fall. Sen gick vi tipspromenad och fick priser, vann dock inge mer än tröstpris ;).
Jag blir så dyng trött när jag kommer hem ifrån skolan. Usch det är jobbigt. Men ska som sagt stoppa i mig något sen läxa och slöa lite innan träningen.. pussö
älskade syster!

Kommentarer
Postat av: joline

haha du tycker de? :D

2011-08-25 @ 17:34:49
URL: http://oktember.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0