Kolsnäs

Drog ju iväg till sunne igår :).. Och det var mycket trevligt. Titta på Eric Saade och sen dansade vi att lite og ;) uuh, de syndes ju så väl att vi går i boundless och kan dansa på rikrigt ;).
Nej men Eric är verkligen ingen favorit så jag skulle väl aldrig direkt planera att åka och lyssna på honom någon gång. Men nu va han väl i sunne och brudarna frågade mig så jag följde självklart med. Kunde ju inte direkt sjunga med i så många låtar, bara de gammla vanliga manboy, popular osv. Men han är fruktansvärt snygg måste jag få säga. Eller han är faktiskt inte så dyng snygg heller men hans klädstil och allt är ju så himla snyggt! och rätt dålig på att dansa ? :O ööh nej, underbart vackert att titta på, hans dansare är inte heller allt för dåliga, oh! synd att han inte låter mig va med och dansa ;)..
Nej men det var trevligt, sista kvällen på sommarlovet som man verkligen kunde göra någonting blev ju lyckad i alla fall. Små syskonen var också super duper nöjda och glada över att få se på honom :)..




kläderna jag hade på mig :).. de nya linnet och nya "jeansen" :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0