Project Runway

Gick upp ganska tidigt idag. Ovanligt men det är absolut mycket skönare eftersom man piggnar i och blabla. Men det jobbiga är just att ta klivet upp ur sängen. Men skolan var bra, drog i väg till tandläkaren vid kvart i 9 så Svenska lektionen blev väldigt kort för min del. Men sen rullade det på och nu sitter jag här vid datorn. Har faktiskt sovit en liten sväng, därför så missade jag top model men jag har ändå redan sett det som va idag.. Men nu är det Project runway och det går också hem. Det brukar jag sitta och titta på, lite små roligt fasktiakt. Men ska springa och slänga i mig någontong så jag inte blir tvungen att äta några minuter innnan träningen sen för det går inte bra..
För sen är det fotboll igen.. och då behöver man ingen klubba och skit nej =D hah!  puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0