the first daay


Då var första skoldagen avklarad. Måste få säga att den började väldigt väldigt bra! Eva Bäva var min nya mentor och jag kan bara inte få någon bättre mentor ska jag tala om :). Underbart! sen är det ju så att hon har ju typ tagit över allt Ulrika gjorde förut så hon är ju typ "klass fröken" tillsammans med Emil och det kan inte heller bli bättre..
Annars var det väl bara mest information som vanligt, regler, schemat och sånt. Hade väl mattelektion men fick väl bara nya böcker, mappar och pratade lite matte. Sen hade vi Syslöjd som vi kommer ha Annica i nu eftersom Ulrika slutat. Men hon verka skit bra. Började på tema "design" så vi ska få designa egna kläder typ :). trevligt.
Tror jag missade tandläkaren idag haha.
aja, ska faktiskt lägga mig ett tag blev sliten efter första skoldagen ;). imorgon är det skolfoto! usssssch!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0