bajs

Hejhejhej! jo nu sitter jag här igen. Om jag inte minns helt fel så är det innebandyträning idag. Men jag skippar den tyvärr. Huvudvärk, gud vad de ska klagas. Som Frida sa, jag skriver det jämt, ont i huvudet eller i magen. Men jag har ju tyvärr migrän och väldigt lätt att få ont i huvudet. Om jag ätit dåligt, lr så. Men jag ska tala om för er att ibland äter jag för mycket så jag får ont i huvudet istället ;). Aja, det har i alla fall olika anledningar lr ingen alls. Ont i det förbannade huvudet har jag i alla fall ändå.
Men jag ska duscha så jag är lite fräsch till fotograferinga i morgon sen ska jag fasen lägga mig ja. För ä lite trött och som sagt lite små hängi.

Men bjuder på en glad bild för det :)..

Kommentarer
Postat av: FRIDA MARBE (www.marbes.blogg.se)

sv: åh tack så mycket, vad glad jag blir :D

2011-08-22 @ 20:57:24
URL: http://marbes.blogg.se/
Postat av: cassie

Tack Martina. ja det får du om du vill :Dhaha

2011-08-22 @ 22:01:48
URL: http://cassandralilja.blogg.se/
Postat av: Lennart B

Dä ä tur du finns Martina !!!

Mår dåligt men ÄNDÅ så glad o POSITIV...

tack för det, TJEJEN !!!

2011-08-23 @ 21:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0