Snart blir det solskeen igen!

Skolan rullar på.. började vecka 2 nu och ja, lite segt och jobbigt att gå upp på morgonen men det känns ändå bra. Men jag har helt tappat sugen för Matte. Det är verkligen det värsta i skolan verkligen super duper tråkigt..
Men tyvärr måste man väl jobba matte också. Aja, om lite mer än 3 veckor sitter vi i alla fall på flyget påväg över till Turkiet. Där  vi stannar i en vecka och njuter av värmen och har roligt som attan!..
Möte på onsdag och då kommer det verkligen kännas som att det är snart. Känns som man kommer fatta det lite mera.
Men nu ska jag hoppa in i duschen. För här sitter jag små svettig för att jag har varit på INNEBANDYträning. Yes ni läste rätt jag tog mig iväg på innebanyn. Hade ingen tränare så vi spelade hela träningen. Men det var jätteroligt tycker jag. Gick kanske inte super duper bra men det får va okej för att va första innebandyträningen för i år i alla fall. Men det blev ganska svettigt och lite små jobbigt såklart. Men som sagt det är nog bäst att hoppa in i duschen.
Sen blir det till att dippa morötter och titta på film :). om Marcus kommer någorlunda i tid. Men han ska va på körskola nu i 2 veckor så det lär han vara, Eftersom han cyklar ner till bussen som går kvart över 7 ;). Uh, att han orkar den lille latmasken :). älskern ändå haha.. Men tjingtjoong! <3



Kommentarer
Postat av: Lina

Jodå allt är bra tjejen! :D

Ååh turkiet är så härligt :D var där när jag var fjorton :) !!

2011-08-29 @ 21:08:08
URL: http://linawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0