2 december!





2 DECEMBER
yes, nu är det andra december då och idag tänkte jag faktiskt avslöja forsnässkolans lucia. Kanske inte en nyhet för alla men för många säkert. Skit samma jag tänker avslöja detta i lucka två så slipper alla mina ideer ta slut så vi kommer till lucka 5 sen har jag inge mer att bjuda på =) hhaa!
Men årets lucia på forsnässkolan blev i alla fall Mari Hedell! Grattis till dig, sa jag ens grattis i skolan förut?! Men grattis nu i alla fall, detta kommer bli bra tror jag att. Ditt fina långa hår gör det inge sämre heller.
Och sorry för den fina bilden nedan men tänkte bara göra den lite roligare, fast den blev fulare haha :) Men yes..

Kommentarer
Postat av: mari

Haha tack martina! Tyckte bilden blev finare med lite styling ja! ;)

2011-12-02 @ 15:22:36
URL: http://juliaochmari.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0