12 december






12 DECEMBER!
Ja nu sitter jag här ganska sent, ganska trött. Gått luciatåg idag på församlingshemmet. Skönt med lite uppvärmning kan jag säga. Men jag måste säga att jag är sjukt imponerad av våra nior iår. Vi sjunger verkligen skit bra. Speciellt när det bara är vi. Känns som vi är bättre än hela lucia tåget ibland. Grymt tjejer. SÅ vi ska va stolta för vårt första luciatåg, riktigt fint!. Men imorgon smäller de på riktigt. Då ska vi lussa kan jag säga. Först de stora tåget på skolan men sedan ska vi även gå runt till lite företag här i munkfors. Och även vårdcentralen. Kommer nog bli en mysig dag imorgon. Ska vara i skolan redan 06.15 så det är dags att sova medans alla andra lussevakar. Sa just hejdå till min lussevakande pojkvän. Nej idag får ni nöja er med en Martina som liknar en tärna lite smått sådär. Ska försöka bättra på denna kalender :). Men jag har inte all tid i världen.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Gud va fin du är min bästa vän!

2011-12-13 @ 01:47:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0