14 december!




14 DECEMBER!
JA, 10 dagar kvar till jul. Det känns väldigt overkligt faktiskt! Inte alls länge kvar. Och knappt en vecka kvar tills skolan är slut. Åh, längtar verkligen till att vi sitter hemma vid mormor och har ätit vår julmat och bara väntar på kalle anka och sen tomten. Det är grymt mysigt! Och sen får vi alla klappar och får sitta och öppna och man ser vad alla barn och vuxna ler och är nöjda. Super! Och sen på kvällen kommer vi hem så öppnar vi mera paket tillsammans med Marcus och Elin. Kommer bli en fin jul känner jag på mig. Sen är det nyår som gäller. Då blir det kalas. Då ska vi fira in de nya året såklart! och alla vackra raketer. Det längtar jag också till.
Men idag tänkte jag bara bjuda på lite juligabilder. Lite inspiration faktiskt KRAM på er!

Ja, en del håller sig ifrån det traditionella röda/gröna pyntet. Kör på ljust och fräscht istället och det är faktiskt väldigt vackert i många hem. Mycket mysigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0