15 december!




15 DECEMBER!
Jag kör på med min kalender även fast den är värdelös ja! ;).
Känns som det blir samma gnat hela tiden i den här väldiga kalender. Men som sagt, är inget proffs som tex TINKERBELLA. En tjejs blogg jag läser och hon är jätteduktig och har värsta najsiga kalendern som man kan vinna olika saker varje dag osv. Men som sagt sånt proffs är inte jag. Man får nöja sig med lite bilder här. (http://tinkerbella.blogg.se)
Jag ska faktiskt städa rummet ordentligt (igen) och sen bynta det riktigt juligt så jag får massa julkänslor. Så ni kanske får se resultatet i någon lucka. Jag har faktiskt inte en enda julig grej i mitt rum förutom tre julkulor vid gardinstången som Amanda hängt upp. Jag har inte ens en stjärna i fönstret :(. Hah! Men  det kommer kanske fram över. Men idag har jag inte så mycket att bjuda på. Var ute och försökte ta lite fina bilder på granen (igen haha). Men inte de roligaste men det är väl de ni får se.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0