3 december







3 DECEMBER
Yes, nu har ännu en till lucka öppnats ur mina goda chokladkalendrar. Härligt! Kikat på julkalendern (som går på tvn) i förgår och igår och tänkte titta på avsnitt tre nu faktiskt. Den verkade faktiskt vara helmysig men man vet aldrig den kanske ändras totalt snart, vem vet vem vet.. .
Julkänslor börjar falla på plats lite, dock funderar jag på vart snön tagit vägen?! Den ska ligga fint och kritvit på marken vid den här tiden. Det ser jättekonstigt ut när vi har en adventsgran ute i trädgården med mysiga ljus i, men ingen snö. Den bara står där rätt upp och ner på en grön gräsmatta. Nej, nu får faktiskt snön ta åh komma för den gör mycket.
Men nu till lucka nummer tre här i bloggen. Tänkte bjuda på lite ja bilder på julpyntet vi har här hemma. Som sagt kanske inte världens roligaste kalender men den får mig att i alla fall försöka och verkligen lägga upp saker här på bloggen. Sen har jag inte fått höra vad ni tycker om det heller utan känns bara som ingen bryr sig haha! :D skite samma jag tycker det är lite mysigt i alla fall..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0