22 december!





22 DECEMBER!
jao, kalendern har helt enkelt också få hängt efter en del eftersom jag varit så slapp och slö. Men jag får väl skylla mig själv helt enkelt. Men ska väl försöka få in de sista dagarna i kalendern nu så är den snart över också :D. Lite små gött det med eftersom jag känner att den inte alls varit som jag tänkte. Men lite bättre än ingenting i alla fall. Man måste ju få prova på liksom..
Men snart är det jul. Imorgon ska de sista julklapparna inhandlas sen är det bara att somna så gott och vakna upp på morgonen och känna julkänslorna. Åka iväg till mormor i vanlig ordning och sen hem och få öppna paketen från Marcus och även syskonen! :). Wiee!. Ska faktiskt upp och packa in ett paket nu. Till Elin ;). ( hon vet absolut inte vad det är som hon får haha). Men hoppas alla känner att de köpt julklappar till de ni vill och lagt ner stressen lite. För stressad blir man i dessa juletider. Tänkte som vanligt bjuda på lite bilder i olika slag. Slänger in en hel del tänkte jag eftersom jag varit så slarvig :).

Elin träffade tomten! :)



Kommentarer
Postat av: Elin Å

Hahaha, fina bilder där!!

Nej men gud så spännande, undra vad de kan vara?! :D

2011-12-23 @ 23:00:34
URL: http://elinakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0