4 december!












4 DECEMBER
Ny dag, nya möjligheter och en dag närmare julafton. Vad önskar ni er i julklapp gott folk? Jag kan faktiskt erkänna att jag har lite svårt för att önska mig någonting i år. Känner att jag har det mesta nödvändiga som jag vill ha men självklart finns det massvis med grejer man vill ha. Men ändå när någon frågar så kommer man inte riktigt på vad man önskar sig. Pengar känns så himla tråkigt, men då kan man visserligen köpa sig det man vill ha. Dock är jag verkligen mer en spara än en slösa :o. Lite för mycket spara ibland.
Jao, men frågan till er bli vad ni önskar er i julklapp, så kanske jag får lite tips av er och så ska jag försöka fixa så ni får se min önskelista på bloggen framöver..

Men idagens lucka får ni ett litet tips ifrån mig i alla fall. Kanske julklapp till någon eller till er själva?! vem vet.

Det är två styckna hårprodukter:
1. Den härliga plattsprayen ifrån kms som luktar så himla gott, och självklart skyddar den håret. Det är den rosa/lila sprayflaskan.
2. Den andra är en kräm man ska ha i håret när det är handukstorkat. Det är även värmeskydd i den men ger också lite glans i håret och gör så att det inte ser så frissigt/krusigt ut. Den är bra för färgat hår också. Man kan även ha i krämen i torrthår men inte för mycket så att man istället känner sig fet i håret. Själv rekomenderar jag att ha i den i handukstorkat hår. Även den luktar super gott!

Båda produkterna är ifrån kms. Dock har de bytt desing på deras produkter så krämen är ifrån den gamla designen.
Men slänger in en bild på den nya flaskan också.



nya utsidan :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0