6 DECEMBER






6 DECEMBER
Yehoooeeeeee, idag är det 6 december och dagens chokladbitar ligger gott i magen just nu, mums. Har endel bitar kvar men tiden går riktigt fort faktiskt. Imorgon är det endast 1 vecka kvar tills lucia är. Vi har inte börjat träna i hallen än, men jag tror dock att det är ganska behövligt att vi gör det snart om jag får säga de själv.
Men todayy får alla blondisar som har svårt med de gula/oranga nyanserna tips på silvershampoo och silverbalsam som är riktigt bra. Eller ni andra brunetter och allt vad ni är kanske känner till någon som är blond med lite problem med de gula/oranga nyanserna? Varför inte köpa en bra julklapp till den då.
Kanske inte det billigaste man hittar, de ligger runt 200 inte mer i alla fall. Men kan säga att jag som kämpade i 2 år för att få bort min röda färg som verkligen ville ligga i hjälpte detta till hur mycket som helst. Blev av med all morotsfärg jag hade i håret och fick en väldigt naturlig blond färg.
Så tips till alla er JOICO slivershampoo och balsam! Sen är det riktigt snyggt också, lila och det är inte bara flaskorna som är lila vill jag lova utan shampot är knall lila :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0