år 2011 får vila fint i minnet! love

År 2011 har varit ett bra år måste jag få tycka. Hänt både bra och dåliga saker såklart men det positiva tar över all makt det här året. Och det är inge mindre än super härligt. Nu är det snart slut och det ska firas med glädje. Inte för att det är slut men för att vi ska välkommna ett nytt härligt år! Känner på mig att det kommer bli ett fint nytt år faktiskt. Kommer bli lite tragiskt att lämna forsnässkolan och klassen men samtidigt väldigt spännande att få börja ny skola med nya klasskompisar. Ja, myckeet nytt kommer ske och ja, jag ser helt enkelt fram emot det. Men tack så mycket alla vänner, hela min familj alla som vill ta åt sig för att ni har gjort året bra och delat det med mig. Med sorg eller glädje strunt samma. Tack 2011, och strax välkomnar vi 2011

 

 

gick ur 8:an.

 

Bror och mina tvillingar gick ur 9:an.

Liseberg med finaste flickorna!



Sommar och sol i vår pool! kärlek också!
Mys hos mormor och morfar!

Konfirmationspengar! :D


Nya älskade dator!


Älskade iphone




Mys med vänner! <3

Kusin vitamin <3



Alla olika hårfärger ;) eller två



Turkiet med klassen <3!


1 år med älskling! <3

Halloween!





<3




+ massa härligt! godbyee! <3333

Kommentarer
Postat av: Elin Å

Gud va fin du är Martina!

2012-01-01 @ 18:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0