Fixafixa

Blev inte att jag fixade till "garderobrummet" innan mitt rum. Men gjorde massa annat istället.. Först har mammas moster här fast vi kallar henne "Moster Lisbeth" men det är antagligen för att mamma och moster Vanja säger så. Men det var trevligt att hon var här, inte varje dag man ser mammas mostrar inte. Men vi är ändå väldigt väldigt nära varandra!! Tycker det är super mysigt när man står sina släktingar nära. Och det gör verkligen vi. Men efter det följde jag med Marcus hem till honom (tar 1 min att gå till honom, skönigt!) där åt vi mat och gjorde chokladmousse. Mumms,.. Sen drog jag med bästa Sarah och Andreas ner till mtc och tränade lite, trevligt trevligt! Var helt själva där nere ett tag, mysigt. Och nu har jag faktiskt fixat kort på vårt nya kök, ÄNTLIGEN! Har tänkt att visa det hur länge som helst men har inte blivit något av det. Men nu har jag i allla fall fått tummen
ur och fotat köket. Mamma kände sig som hackspättet i kalle anka. Eftersom hon sprang framför kameran hela tiden, ha.  Jag menar dena funny fågel på bilden för er som inte fatta :)   ------>
Nej men som sagt, jag har fixat bilderna så ska bara fixa ihop dom lite fint så slänger jag ut bilderna här på bloggen alldeles snart..
Måste få säga själv att jag tycker det är jättefint!
Men det är väl det jag har mixtrat med idag, och dagen är ännu inte slut. Ska leta fram något tjusigt till imorgon (är inte hel serri och går iväg och köper en nyårsklänning hit och dit, tar något i garderoben och piffar upp det med lite smycken och fint smink kanske). Sen ska jag nog göra ansiktsmask, fick två styckna av min söta syster Rebecka.

Nej nnu ska jag fixa vidare med bilderna. tjenispenis så länge


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0