Godnatt 2011 för sista gången!

Nu äntligen har jag kommit i säng. Har dock inte hunnit slängt ett öga i garderoben efter något till imorgon. Men de hinns i morgon känner jag. Slipper man bara sitta och vänta till kvällen/natten ska falla på. Längtar verkligen till maten imorgon. Sen bär de iväg till flickorna i klassen som befinner sig hos julia/martin. De skulle äta pizza men jag känner att pizza på nyår skulle kännas konstigt. Eftersom vi alltis får super gooosig mat på nyår. Förrätt, varmrätt och efterrätt! Och i år blir de den super goda kycklingen i grönpeppar sås! Mums, känner på mig att jag kommer äta mig mätt så jag kommer stå mig fint hela natten sen :)!
Men nu ska jag sova, är fräsch efter en ansiktsmask och lång, varm dusch. De enda som saknas nu är Älskling..
Men godnatt. Och de är sista gången jg säger gosnatt 2011 :)! Känns skönt, nu ser vi fram emot ett ännu bättre år!
Puuss på er och godnatt för sista gången 2011!


Kommentarer
Postat av: Anonym

HAHA va go du är Martina, sista bilden va ju fiiinast :D



Btw, nya designen var snygg. Häftigt och annorlunda med bilden på dig på vänsterkanten. :)

2012-01-03 @ 16:23:50
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0