Inge stress här inte!

Luggit i sängen lite då och då. Min sköna har faktiskt luggit i sängen hela dagen. Fast jag har gått upp och ner här i huset hela tiden. Hittar absolut inget rolig att sätta på mig :(! Men som sagt känner jag inte att det är hela världen. Men jag har i alla fall sminkat klart mig. Härligt, bär snart i väg till totte och christina och där blir det MAAT! underbart! Har enbart ätit yoghurt och lite kex. Det kommer gå ner mycket mat i min mage.

Känner på mig att den här dagen kommer bli riktigt bra faktiskt, och det känns skönt! Hoppas alla känner likadant. Men ni får ha en trevlig nyårsafton och kväll/natt. Kommer säkert uppdatera lite smått ifrån mobilen.
Men puss och hej på er så länge! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0