Shopping! :)









Yeyy, här fick ni se allt jag fick med mig hem. Två stickade, ett linne, 3 behåer, blåa linser, ricinolja ( i give it en chans ), blondering x2. YES, jag är ganska blond just nu, och lite orange på köpet =D ) + ett tecktstift också som jag inte orkade ta kort på men det funkar bra! Viste att det inte skulle synas med blå linser på mina mörka ögon, så istället fick jag grå/svart i alla fall väldigt mörka ögon, men jappo :D
Där fick ni nog allt som jag fick med mig hem igår tror jag,. Och bara för det kom jag på att jag faktiskt köpte silverschampoo till mig själv eftersom jag kände på mig att jag skulle bli lite orange :). Men så, nu har jag nog fått med allt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0