Tiden bara rinner iväg!

Fruktansvärt vad lång tid det ska ta och ladda upp bilder på bloggen. Inte minst ifrån datorn, ifrån mobilen är det fan ännu värre, för där går det knappt. Man måste väl ha det super braigaste internetet som finns annars ballar det ur. Men som sagt bilderna på köket har tagit ett bra tag. Nu blir det ansiktsmask och leta i garderoben efter någonting till imorgon. Ja, tiden försvan bra fort.
Men visst blev det bra?! Vi här hemma är i alla fall nöjda och det är väl huvudsaken också. Funkar bra också, lite väl avancerade saker som kommit in. Hahha! Kan inte sätta på ugnen än, fasen får skämmas! Bättre med de gamla hederliga enkla sakerna som man slipper ha en meter tjock instruktionsbok till ;). Menmen. Spisen är nice, det går icke att kokaöver (Y) smartigt! Får verkligen inte elda ner detta kök som jag lyckades göra med det andra.
hiii ojjsan!

Nej men nu ska jag faktiskt göra det som jag ska göra innan klockan slår morgon igen.
Älsklingen hoppar säkert in i huset strax också. Då vill jag helst ha allt klart så det bara är att krypa ner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0