11 december




11 DECEMBER!
två ynka dagar kvar så är det lucia när man vaknar på morgen sen. Det är verkligen en super mysigkänsla när man slänger sig i väg till skolan jätte tidigt och gör iordning sig. Och sen när vi står där runt poolen och väntar på att få gå ut. Hoppas det går fint så att ingen svimmar eller något.. vet inte om det hänt förut heller men man får hoppas att det inte händer. Men jag har faktiskt varit och kikat på min systers luciatåg idag :). så tänkte bjuda på lite bilder ifrån det. Mysig stämmning var det!






Kommentarer
Postat av: Lennart B

Hej M ! fina bilder från lucia.Kommer det från er lucia också ? Vill du så skickar jag över till dig en bra 2012 kalender som du bara lägger in bilder i.

Din epost behöver jag.

Va gött ni har et i Munkfors ialla fall,krama mamma o pappa ibland för de ä bäst !!!

2011-12-11 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0