WITHE!

Ny design IGEN!
Nej men när jag kommer in på bloggar som har vita fräscha designer smittar de faktiskt av sig lite på mig. Så yes, satt och mixtra ihop en ljus design bara för att. Vet inte om ni tycker som jag, men jag tycker den är kanske lite för vit ;). Men det fixas eftersom. Och ingen header just nu, men det såg inte så illa ut ändå. Eftersom jag slängde in en bild på mig där i bakgrunden. Random bild, de va nog på sommaren den var tagen. Väldigt jobbig bild kan jag säga. Det typ drar i munnen på mig för det känns lite jobbbigt att stå och ha munnen så där öppen hela tiden..
Hhahaa! NEJ får nog ta och byta den innan min mun försvinner!

Nej men ni får gärna lämna en kommentar om vad ni tycker och känner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0