Godnatt då bloggen!

Känner att jag kör intervallträning med bloggen. Några korta inlägg på några få minuter. Men ibland blir det så. Marcus strosar innanför dörren vilken sek som helst så ska vi titta på filmus eller vi tittar på andra avenyn faktiskt :). ladda ner det ja för det va bra när det gick tyckte jag. & missa endel avsnitt och så. Så det är nice. Han har även köpt en såndär "vinigumsrulle" till mig. Haha, sötnos ;). Men nu säger martina godnatt till er och bloggen så seees vi väl imorgon och då komme de fina bilder från dagen tänker ja. Hoppas på många fina annorlunda människor :).

Kommentarer
Postat av: JOSEFINE THYBERG

jo jag vet, frågade honom :) haha förlåt, men brickan som det står johanna på såg precis ut som de halsbandet jag gav marcus för jätte länge sen. trodde att han hade gett dig det.. dum jag är ibland vettu :)

2011-02-23 @ 22:41:41
URL: http://josefinethyberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0