hej hej

Lyckes! Hanna upptäckte en fin fail "ser ut som vanligt, sängen i datorn mobilen bredvid." Sen skrev jag även att igår att rfsu skulle komma och prata men det är vväl fel det också för det var ju rsfl. Men de var ganska lika ändå.
Det var kul att lyssna på dom i alla fall. Synd om dom är det i alla fall för vi är sånna törra 8:or. Säger inge, inga frågor eller nö. Var väl mest jag & mari som höll i det ;)
-
Sitter i alla fall med datorn i sängen denna gång, och Marcus ligger och sover bredvid mig. Kommer som sagt alltid hem på fredagar och Marcus ligger och sover. Gullpöjken! Sen blir de innebandy, pojkarnasträning, min träning och Marcus match :) toppen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0