nail polish..

Vaknade upp vid kvar över 7 idag och drog iväg och spela innebandymatch mot Edebäck. Dängde dom med 2-0.
Sen kom jag hem och Marcus sov fortfarande så kröp ner där och somnade haha, så vaknade vi halv 3.
Han blev chockad när han såg vad klockan va han kunde inte fatta att jag redan spelat match haha =D
Men nyss kommit hem, varit borta hos moster Vanja, varit där ett tag. Nämligen så att min söta lilla kusin Daniel fyller tonåring, 13 alltså.. Så ätit tårta och sötsaker. Mums!
Blir att packa väskan lite senare för imorgon efter pojkarnas match bär ddet av till Branäs. Kommer nog bli roligt det. Martin (som äger stugan vi ska vara i) gav ansvaret till mig ;). Så nu ska jag visa han va duktig ja är sörrni.
Jag & Alexandra mållade nagellack på varandra. Såndär graffiti  :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0