Natt blogga!

Precis varför bloggar jag 00.30 för?! kan man fråga sig..
Men jag sitter här alldeles ensam eller jag ligger. Helt ensam faktiskt, då undrar ni nog varför ja gör det ;). Men det är för Marcus lillen är på innebandy kalaset. Men han kommer komma någon gång. Så vet inte, sitter väl här för att vänta på honom eller bara för att jag orkar inte gå och lägga mig.
Va en tur till tvillingarna, vi titta på melodifestivalen och gaygalan, mysigt så. Sedan kunde jag väl inte låta bli att ta en kik till hagalund (där de festar ;) ) för jag är beroende av Marcus. Så när jag GICK hem ifrån E & J i kallen tog jag en omväg och titta in då. Elin var där & hon är bara bäst vill jag tala om! Marcus är så gulli när han är små full också :)!
.
Det är så läskigt här själv lite. Det låter precis som att Marcus går utanför fönstet påväg in så jag inbillar mig att han gör det men det är bara någon som går dörren öppnas liksom aldrig :S. .AJA!
Nu får ja faktiskt försöka sova tycker jag, så hörs vi bloggläsare!




Kommentarer
Postat av: Elin å

de är du som är bäst goding!

2011-02-20 @ 18:29:03
URL: http://elinakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0