Plans for next week?

Ja, nästä vecka har nämlingen nr 9 & det betyder sportlov. UNDERBART ELLER?!
Vad har ni för planer? - Själv ska jag till Branäs med väldigt bra sällskap. Får skjuts upp av pappa sedan lämnar han oss där ensamma. Spännande! ska få ordna mat i 4 dagar och allt sånt själv då. Har förresten inte nämt vilket fint sällskap jag ska ha med mig. Men det är inga mindre än Marcus, Nicklas, Robin och Louise. & om inte Marcus skulle med skulle ju Lina med, men det blir en annan gång Lina jag LOVAR!.  Det ser jag fram imot iallafall, & det gör jag absolut bara för att vi har matteprov imorgon som man inte vill ha. Så vill bara att veckan ska ta slut så det blir lov.
Men nu måste jag faktiskt vara duktig och jämt sätta mig med matten och kika igenom så jag kan det jag ska. Sen ska engelskaglosor tränas in också :).. pusshej!

Skidbrillsen på ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0