you are everything to me!

Ny duk på hövve. Fick bli en brun ;)
Var ju lite små gullig i de där och jag och Elin kände för att ha de idag.
Nu är det sportlov mina kära vänner! Hur gött är inte det?
- Nyss varit och kikat på a-lagsmatchen som börja bra men slutade dock 5-5 synd men så är det ibland. Har nyss ätit en varm god baguette och som sagt den var mumsig som fn!
Men nu håller jag på att länga in nya avsintt med Andra Avenyn på usb:t.  Jag och Marcus tittar ju på det och vi har kommit en bit. Så kommer han snart så kikar vi på det tills vi dör. Gud vad jag saknar programet då, fler som gör? Allt som hände på slutet liksom ville man ju se fortsättning på och så kom sista avsnitten och man kunde inte fatta att det redan var slut.. Tråkigt men så är det. Går ju att ladda ner det som va i alla fall.
Nu ska jag ta och göra någonting, vad? vi får se. Tjaoo på er.. kanske dola med en sak ;) Ni kanske får se.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0