Det här åt jag idag... 19.00

gud äter så mycket jag, hungrig jämt!
Började dagen med en super god mörk macka med massa frö och skit på med en skinka på. Sedan var det "favorit" maten i skolan idag. KORVSTROGANOFF (stavning) & ris. Usch. Så för min del blev det endast ris & massor av broccoli med andra grönsaker & ett hårtbröd :).
Här hemma stoppade jag i mig ett nudelpaket efter skolan, eller nudlarna som fanns i paketet såklart. & några tuggor på ett as äckligt äpple som åkte i papperskorgen. & nu har man käkat en macka & jämt 2 matskedar med fil för det var bara så lite kvar. :).. Kommer säkert slinka ner något mer innan jag lägger mig.
-
Man får dock aldrig glömma att vi inte kan leva utan mat så varför ska folk hålla på att sluta äta? Fan ät så mycke ni örker tycker jag, och lite till t.o.m!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0