Hellu! .. 18.00

Sitter hemma i samma gamla vanliga säng. Som dessutom tar upp hela mitt rum har jag tänkt på. Någon mer än jag som har ett litet rum med 180 säng ? ;) Eller kanske ännu mindre rum med 90 säng? Roligt rum! Var det jag skulle komma fram till.
Satt i skolan och bjöd på ett underbart upp iggande inlägg. Men aja!
Det är så här att jag och min kära vän lina brukar vandra till biblioteket och om Marjlis är där sätter vi oss och snackar med henne. Hon är så konstig haha, tror att vi tycker att allt hon säger är så intressant som det egentligen inte är. Hon älskar oss i alla fall. Men va taskiga vi är men det är lite roligt också hon är så gulli ändå, eller?! hahha.
Nu period på elevensval också har varit tråkig med STUDIEPASS men det kan vara behövligt, nästan alla mina goa vänner har ju också det så.
Annars har det varit innebandy som vanligt på tisdagarna. Hade någon lite "fys" träning, skönt faktiskt!
Amadeus Ullenuss buse kom hem idag och han ska liksom få vara här hemma förgott nu?! lr glida tillbaka med mellanrum da men jag är så glad för hans skull! din skull om du nu ens läser :). Varmt välkommen hem!
.
Föresten när jag kom hem idag hade jag och Robin fått våra tvillingboxar som vi fick i julklapp då. tvillingbox innebär att vi har en massa kanaler till tvn nu, wihoooe =D .... men lite bra onödigt ärre ändå ;)
.
men nura ska ja int skriva nö mer! man kan inte skriva en hel bok nö =)
åh mina skoor da plz! ÄLSKADE DOM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0