Hemkommenfråskoli!... 15.40

Som rubrikis lyder, nyss kommit hem från skolan, har väl hunnit stoppat i mig en och annan matbit innan jag kom hit da men..
Idag ska väl jag & Emma pämma stå över lilla u-lagsträningen för Emilia och Johanna ska sjunga på dagens a-lagsmatch på klingevi som spelas mot Sunne. Värmlandsvisan såklart!, då ville de att det skulle filmas då.. Så sen kan vi inte delta i någon u-match på fredag ändå eftersom det är vargnatta som gäller :). Har aldrig varit på det förut vet inte om det är nö vidare, får vi se på fredag det. Men mina kära vänner ska vara med också så då ärre klart man också ska delta! =D.. Man kan ju göra allt till någonting roligt om man bara vill så.
.
Men nu blir det duschen och sedan ska man uppdatera den "dagliga listan" dagens är "min första kärlek"
Hmm,, det blir inte lätt det ;).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0