Kvällen igår! ... 19.00

Hade en riktigt trevlig kväll med tösera igår :).. Fixade tacos och möljde godis och bara va liksom.
Laddade ner i rymden finns inga känslor sov vi tittade på på morgon..  Får göras om snart vänner!
Det betydde i alla fall att jag fick skicka hem Marcus så han fick sova i sin säng eftersom flickorna sov över hos mig också. Menmen, en gång är ingen gång ;).. & ikväll blir det som vanligt igen! haha.
-
Annars idag har jag inte gjort ett skit, mått lite dåligt lr bara inte varit på topp och nu har jag piggnat i.
Imorgon är det DM-match och det är frågan om jag ens ska vara med?! ... Vi får se.
Men nu ska jag ta och tugga i mig ett äpple och krypa ner och titta om det är någonting bra på tvn.
-
Dagens på listan är ett ögonblick också vet jag, men vad ska jag skriva ? :o  haha.
Säger väl kort att det finns ju hur många ögonblick som helst men självklart finns det speciella. tänker strunta i punkten jämt nu men kanske skriver något senare. lr så bara hoppar jag över den ;).
lockig i håret är faktiskt jag men det vissssssssssar ja aldrig sörrni! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0