Lollalallalal... 20.10

Vill bara säga och erkänna att mina rubriker suger! Men gud ?! Vad ska jag skriva egentligen? förslag vad jag kan tänka på när jag ska välja min rubrik eller? hur gör ni?! Sedan anser jag att typ skriva vilken dag det är lite tråkigt men kanske ska göra det istället för att bajsa till det med tex den fina just på detta inlägg "Lollalallalal" ?!
Himla massa frågetecken det blev helt plötsligt.
-
I alla fall ska jag ta och göra mig natt klar snart, kommer väl inte sova men ska väl zappa runt på tvn som vanligt..
Nu står min lilla Albin och väntar på att han ska få spela cs på min dator! för nörd som jag är har jag det på min lilla bärbara dator som snart sprängs tänker ja.  Så jag ska låta han spela en sväng innan han måste krypa under täcket..
-
God natt & sen vill jag bara säga, FY VAD JAG LÄNGTAR TILL SOMMARLOVET OCH SOMMAREN ÖVERHUVUDTAGET!
alla gillar albins fake flin :D

Kommentarer
Postat av: Elin å

Tips för rubrik, du kan ju skriva något kort ord om vad inlägget handlar om. De brukar ja tänka på. höhh :)

Men svar på de du skrev da, Det är svårt att vara nöjd med den man är. Tror inte de finns många som är nöjda med den dom är, men de är bara att gilla läget helt enkelt :)

Och ja de har ble att ja uppdaterar mycket för ja tycker de är sköj och känner att de är gött å få skriva ur sej lite ibland :D

GOOOONATTTTT PÅRRRRRÄÄÄÄ!

ps, längtar till sommaren tror ja alla gör!

2011-01-27 @ 20:29:52
URL: http://elinakerberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

Aa jag postar dem i morgon då, du får dem väl nån gång nästa vecka tänker ja. Då är de nog mysiga.. usch! :D



Men jag länkar ALLTID bloggen, men ibland vill det tydligen inte visas.. :( Tur att du är så förbannat smart då Martina!!!! ;)

2011-01-27 @ 21:59:52
URL: http://fridavictoriaharaldsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0