mellan mjölk från värmland... 18.49

en mjölkliter står framför mig och roar mig ;).
Vill bara börja säga förlåt alla till er alla läsare för min dåliga uppdatering men har bara inte suttit vid datorn på några dagar.  Kände att det var dags nu, och uppdateringen nedan kom ifrån skolan på de nya bärbara datorerna som inte vill ändra språket till svenska så det fick bli "dolig" med o.
Jag har aldrig dött under uppehållet på inlägg nu utan jag har bara haft det bra.
Vargnatta på fredagen till lördagen var sådär kan jag bra meddela. Super kul att spela innebandy & det gick väl rätt bra för oss men hade som vanligt med oss oturen. Vi åkte ur i kvarten. Det törliga var väl att det var lite små drygt sådär. Hemresan var trevlig i en sk.-.i.  Resten av helgen har jag och Marcus haft kuddkrig, bilder kommer för vi lyckades!
Igår spelades det innebandymatch mot serieledarna och vi som ligger treasist vann för fasen över dom så det firades med pizza igår med töserna :). Annars ser livet som vanlig ut. Idag har jag färgat Elinpelingullegosetösa.
Proov imorgon i SO, hoppas på det bästa, uppsats om sakramenten i de olika kyrkorna som finns inom kristendomen. & det känns väl som jag kan det rätt bra, det svåraste är bara hur man börjar för sen flyter det bara på så.. Ska uppdatera den där listan också!... kommer snart det. pussss



sötnosen! <3

Kommentarer
Postat av: Elin å

fint sö blev dä og!

2011-01-25 @ 16:39:38
URL: http://elinakerberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0