Min bästa vän! ... 15.25

jao, har en del kvar på den eländiga listan ;).
-

Dagens är Min bästa vän.
Kan bara börja med att alla mina vänner är bäst! Självklart finns det några som är bättre än andra och alla är bra på olika sätt. Men jag har en vän som man säger bästa vän till så henne får jag berätta om! :)
-
Det är Johanna Biehl, som de flesta vet?!. Vi har känt varandra sen ja krubban i stallet liksom. Nej men min mor & hennes mor har väl känt varandra hela livet ungefär så de fick sig lite onger är det ju självklart att de också ska känna varandra ;). Men vi var inte så ofta utan hon och tvillingen Emilia höll sig till Jejja och lekte med henne. Men en vacker dag på hagalundsskolan kom vackra lilla Johanna fram med ett bästis-halsband som var typ ett hjärta som var rosa så stod det väl friends forever eller någonting som hon fråga om jag ville dela med henne eftersom det inte fanns någon annan. ;) fanns där på kanten jag sörrni..
Sen dess har vi i alla fall varit bästisar. Det är ju inget snack om att sånt vi delar gör man inte så ofta med bara vänner... Alla bilder och filmer, skratt, utlandsresor och minnen överhuvudtaget är så himla underbara.
Vi tycker oftast lika och passar bra som bästa vänner.

Kommentarer
Postat av: johanni

Fyfan va go du ä. Bästa vännen! Det jag gör mig dig slår inget annat och du är den bästa för mig. Du gör mig så glad martinaaa. Älskardiggg<3

2011-01-27 @ 21:11:28
URL: http://johannabiehl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0